Koulutuksen kuvaus
Koulutuksessa opit hyödyntämään:
- monipuolisesti palvelumuotoilun menetelmiä
- ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen organisaation toiminnalle
- kehittämään palveluita käytännönläheisesti yhdessä asiakkaiden kanssa
- tehostamaan työskentelyä asiakasrajapinnassa
- kuuntelemaan asiakkaan haasteita ja ratkaisemaan niitä rakentavasti
Koulutuksessa suoritettavat tutkinnon osat
Työn ohessa suoritettava koulutus koostuu liiketoiminnan ammattitutkinnon tutkinnon osasta. Tutustu koulutuksen tutkinnon osan toteutussuunnitelmaan:
Koulutuksen tiedot
Koulutuksen kesto
Opintojen kesto on yksilöllinen. Keskimäärin opinnot kestävät noin 7 kuukautta.
Vaatimukset
Koulutuksen suorittaminen vaatii työpaikan. Tutkinnossa vaadittava osaaminen arvioidaan työpaikalla tehtävissä työtehtävissä.
Toteutus
Koulutus sisältää kaksi koulutuspäivää Teamsissa, jotka ovat 5.2. klo 9–15 ja 2.4.2025.
Päivät tukevat tutkinnon suorittamista ja antavat uusia näkemyksiä ja ideoita.
Hakeutuminen
Tärkeät tiedot hausta
Opiskelijavalinta
Valinta tehdään hakemusten tietojen perusteella. Täytä siis hakemuksesi huolellisesti. Mahdollinen haastattelukutsu lähetetään sähköpostitse. Myös valinnoista ilmoitetaan sähköpostitse. Tutkinnon osan koulutukseen ei ole pääsykoetta. Hakeutumista koskevat tiedustelut haku@omnia.fi
Kielitaidon arviointi
Hakija, jonka äidinkieli ei ole suomi, voi osoittaa suomen kielen taitonsa riittävän opiskeluun joko todistuksella tai osallistumalla kielitestiin (taso B1.1). Jos hyväksyttävää todistusta ei ole, niin hakija saa kutsun kielitestiin sähköpostilla. Se tulee läpäistä, jotta haku jatkuisi. Lue lisää kielitaidon arvioinnista.
Peruutusehdot
Oppisopimuskoulutuksen peruutus on maksuton.