Hyppää pääsisältöön

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Liiketoiminnan ammattitutkinnon tutkinnon osa
Täydennyskoulutus
Haluatko kehittää yrityksesi asiakaskokemusta? Kiinnostaako palvelumuotoilu? Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -koulutuksesta saat eväät palvelumuotoilun hyödyntämiseen asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Koulutuksen kuvaus

Koulutuksessa opit hyödyntämään:

  • monipuolisesti palvelumuotoilun menetelmiä
  • ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen organisaation toiminnalle
  • kehittämään palveluita käytännönläheisesti yhdessä asiakkaiden kanssa
  • tehostamaan työskentelyä asiakasrajapinnassa
  • kuuntelemaan asiakkaan haasteita ja ratkaisemaan niitä rakentavasti

Koulutuksen tiedot

Koulutuksen kesto

Opintojen kesto on yksilöllinen. Keskimäärin opinnot kestävät noin 7 kuukautta.

Vaatimukset

Koulutuksen suorittaminen vaatii työpaikan. Tutkinnossa vaadittava osaaminen arvioidaan työpaikalla tehtävissä työtehtävissä.

Toteutus

Koulutus sisältää kaksi koulutuspäivää Teamsissa, jotka ovat 5.2. klo 9–15 ja 2.4.2025. 

Päivät tukevat tutkinnon suorittamista ja antavat uusia näkemyksiä ja ideoita.

 

Hakeutuminen

Tärkeät tiedot hausta

Opiskelijavalinta

Valinta tehdään hakemusten tietojen perusteella. Täytä siis hakemuksesi huolellisesti. Mahdollinen haastattelukutsu lähetetään sähköpostitse. Myös valinnoista ilmoitetaan sähköpostitse. Tutkinnon osan koulutukseen ei ole pääsykoetta. Hakeutumista koskevat tiedustelut haku@omnia.fi

Kielitaidon arviointi

Hakija, jonka äidinkieli ei ole suomi, voi osoittaa suomen kielen taitonsa riittävän opiskeluun joko todistuksella tai osallistumalla kielitestiin (taso B1.1). Jos hyväksyttävää todistusta ei ole, niin hakija saa kutsun kielitestiin sähköpostilla. Se tulee läpäistä, jotta haku jatkuisi. Lue lisää kielitaidon arvioinnista.

Peruutusehdot

Oppisopimuskoulutuksen peruutus on maksuton.

Haku

Hakuaika ilmoitetaan myöhemmin.
Takaisin ylös
Tagit:
Liiketoiminta ja johtaminen
Matkailu ja asiakaspalvelu
Myyntityö