Omnian IT-tukipalvelut ovat tukenasi opintojesi aikana
Voit ottaa yhteyttä IT-tukipalvelujen Helpdeskiin, jos sinua askarruttaa jokin IT:n liittyvä aihe. Sellaisia voivat olla esimerkiksi käyttäjätunnuksesi salasanan toimimattomuus, sähköpostin käyttö tai Microsoft 365 -ympäristön käyttöön liittyvät kysymykset.
Ohjeita opiskelun tueksi (it.omnia.fi-sivulta)
Tukipyynnöt IT-Helpdeskiin
Voit lähettää meille tukipyynnön, jossa kerrot yhteystietosi, toimipisteen ja huoneen sijainnin, kuvauksen ongelmasta ja tarvittaessa laitteen nimen:
- tukipyyntölomakkeella (Forms),
- sähköpostilla helpdesk@omnia.fi tai
- soittamalla numeroon +358 40 022 3112.
Omnian tekoälyn linjaus ja käyttösäännöt tietojärjestelmiin
Helpdesk toimii oppimisympäristönä
Omnian ammatilliset opiskelijat voivat hakeutua IT-tukihenkilöksi IT-tukipalveluihimme osaksi käytön tukea eri toimipisteissä. IT-harjoittelijan tehtäviin kuuluu muun muassa asiakaspalvelutehtäviä, laitteiden asennuksia ja ongelmien ratkaisemista.
Hae IT-harjoitteluun sähköpostilla osoitteessa helpdesk@omnia.fi.
IT-Helpdesk - Yhteystiedot
Aukioloajat:
Päivystysnumero: Ma-pe 8.00–11.30 ja 12.30–16.00
Palvelupiste:
- Ma–to 8.00–11.30 ja 12.30–16.00
- Pe 8.00–11.30 ja 12.30–15.00